(07.03.19) God morgen alle sammen

Ville egentlig bare ønske alle en god morgen og en fantastisk fin dag. Smil til en fremmed. Kos dere på jobb, hjemme, på bussen, I bilen, hvor enn dere er. Jeg skreiv ett langt innlegg i natt. Men klarte selvfølgelig å slette det nok en gang

Forstår ikke helt åssen jeg får det til vær gang. Men noe må jo jeg også være god på. Og nå gjorde jeg det igjen ….  da var det kun dette som ble lagret. Av ganske mange fler ord. ? jeg tror bare jeg gjør meg klar og blogger senere. Dette har ikke jeg tålmodighet til  nå??

 

Ha en fin dag alle. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg