(07.03.19) God kveld i stua

Jaja. Så var det snart kveld igjen. Jævli trøtt og sliten. Men har besøk av herligste Marit? Hun var hjemme hos meg da jeg kom fra jobb. Herligste smilet som ventet da jeg kom inn døra. Vi har kost oss med pizza og vært på tur. Happy har sprunget og kost seg. Vi har ledd masse og hatt det gøy etter gammelt. ?

 

Begge er sliten nå, men har kost oss veldig. Ihvertfall har jeg det. Lenge siden vi har funnet på noe sammen. Kjente at det var godt.

På jobb var det kjekt idag.  Vi spiste frokost og satt og pratet litt. Så var det ut med hestene. Løslongering med Bjørgegutt. Jeg bare elsker den hesten. Han er en liten luring, om han ikke vil springe rundt meg, kommer han mot vedkommende som trener han. Smisker seg innpå, og koser skikkelig. En stor hest på 700 kg blir plutselig veldig liten og god klump som klemmer deg, hvem klarer å motstå det? Ingen andre enn sjefen ? så etter litt trening og kos var det litt stallarbeid og sånn. Alt i alt en fin dag ?Nå er det avslapping før kvelden inntar.. Måtte bare inn og oppdatere litt her før jeg legger fra meg telefonen.. ombestemte meg der. For nå ringte ei venninne. ? Sååå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg